رئيس دادگستري شهرستان بروجن: دستگاه قضا خود را موظف به رفع موانع توليد مي داند

کد خبر: 60415 تاریخ انتشار: 1402/04/10
نمایش: 1122
اخبار
رئيس دادگستري شهرستان بروجن که به همراه دادستان اين شهرستان از شرکت فولاد سفيددشت بازديد مي کرد گفت: دستگاه قضا خود را موظف به رفع موانع توليد و گره گشايي از واحدهاي صنعتي و توليدي ميداند.
روز چهارشنبه هفتم تير 1402 همزمان با هفته بزرگداشت قوه قضاييه، رئيس دادگستري و دادستان بروجن و جمعي از قضات اين شهرستان از واحد آهن سازي و پروژه فولادسازي شرکت فولاد سفيددشت بازديد کردند و ضمن ديدار با مديرعامل و کارکنان اين شرکت، با دستاوردها و مسائل و مشکلات فولاد سفيددشت آشنا شدند.
رئيس دادگستري شهرستان بروجن در اين بازديد گفت: در راستاي تحقق شعار سال، دستگاه قضايي خود را موظف به رفع موانع توليد و گره گشايي از واحدهاي صنعتي و توليدي مي داند.
سهام صداقتي، ضمن قدرداني از زحمات صنعت گران افزود: در اين بازديدها مسائل و مشکلات واحدهاي صنعتي شناسايي مي شود و مي توان در جهت رفع موانع توليد، در چارچوب قانون و در راستاي بيانات مقام معظم رهبري از واحدهاي توليدي حمايت کرد.
وي گفت: بيشتر کارکنان و کارگران اين شرکت بومي منطقه هستند و اين امر کمک شاياني به بهبود وضعيت اقتصادي و معيشت مردم کرده که جاي تشکر و قدرداني دارد.
رئيس دادگستري شهرستان بروجن ادامه داد: 43 درصد صنايع استان در شهرستان بروجن قرار دارد و اين مسئله که بروجن قطب صنعتي استان است، با همت صنعت گران، توليدکنندگان و صنعت گران محقق شده است.
پروژه فولادسازي و ريخته گري با 95 درصد پيشرفت در آستانه بهره برداري است.
در ادامه، محمود ارباب زاده، مديرعامل شرکت فولاد سفيددشت، ضمن ارائه گزارشي از روند توليد و پروژه هاي در دست احداث اين شرکت اظهار داشت: پروژه فولادسازي با 95 درصد پيشرفت فيزيکي از طرح هاي پيشتاز فولادي استان به شمار مي آيد و در آستانه بهره برداري است.
وي افزود: سال گذشته ۸۰۳۱۲۷ تن آهن اسفنجي در واحد احيا مستقيم اين شرکت توليد شد.
ارباب زاده با بيان اينکه شرکت فولاد سفيددشت به منظور بهبود فرآيندهاي زيست محيطي و براي تأمين آب موردنياز شرکت اقدام به خريد و استفاده از پساب شهر بروجن کرده است، ادامه داد: مقرر است در آينده اي نزديک، پساب شهر فرادنبه هم پس از عمليات تصفيه وارد مدار آب مصرفي کارخانه شود.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
46
امروز
403
دیروز
673
هفته
10292
ماه
192045
کل
238420
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟